Man går en stund på jorden.

Publicerad 2009-03-26 08:52:38 i Allmänt,



I playlisten, v 13:
Soy Un Caballo - Robin, Grizzly Bear - Two Weeks, Fad Gadget - Back To Nature, Slava - Sunset, Pet Shop Boys - All Over the World, Skeeter Davis - My Coloring Book, Crystal Stilits - Love Is a Wave, Andreas Tilliander - Caught In A Riot, Olle Ljungström - En förgiftad man, Röyksopp - Vision One, Lorentz & Sakarias - Lever min dröm, Anna Järvinen - Låt det dö, Fabolous - What It Look Like, Vetiver - More of This, Roxy Music - A Song for Europe, Yo La Tengo - Gentle Touch, Skriet - Fåglarna, Dan Lissvik - Practice, Tiga - Love Don't Dance Here Anymore, Camera Obscura - French Navy, Peter Doherty - Last of the English Roses, My Morning Jacket - El Caporal, The Magic Kids - Hey Boy, St Etienne - Methods of Modern Love.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-31 11:53:43

Dina playlists är som lördagsgodis. Tack min vän!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-31 12:04:41

Dina playlists är som lördagsgodis. Tack min vän!

Postat av: Eddie

Publicerad 2009-03-31 21:17:35

Vad roligt! Du skaffar väl Pet Shop Boys nya, gissar jag? Vi hörs snart.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-01 09:32:48

Givetvis! Tänkte betala ca 200 kr och sedan namna den så att ingen gratislyssnar på den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eddie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela